A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Авторський Олександра Антоновича Захаренка ліцей

Набутівської сільської ради
Черкаської області

9-й кл.Укр.літ.

Дата: від до Скинути

19.05. Українська література Доброго дня! Тема :"Інститутка".Антилю- дяна суть кріпосництва та солдатчини.

19.05. Українська література Доброго дня! Тема :"Інститутка".Антилю- дяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів-людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі 1.Уважно послухайте відеоурок.https://m.youtube.com/watch?v=_XZamc4jzQc 2.Про головних героїв напишіть у зошит. 3.Напишіть листа головній героїні-інститутці. Листи ви знаєте, як пишуть. Це ОБОВ'ЯЗКОВО!!! Бо це оцінка за розвиток мовлення.

18:31 19.05.2022

17.05. Тема : Марко Вовчок .Життя і творчість. Повість "Інститутка".

17.05. Українська література Доброго дня! Тема : Марко Вовчок .Життя і творчість. Повість "Інститутка". "Народні оповідання ",продовження теми народного життя в повісті "Інститутка" 1.Прослухайте відео. https://m.youtube.com/watch?v=gu_o7w6na_Q2.Прочитайте про письменницю у підручнику на сторінці 293-295. 3.На основі почутого і прочитаного складіть хронологічну таблицю і запишіть. 4.Прочитайте повість " Інститутка". Успішного вам дня!

11:37 17.05.2022

12.05. Виразне читання і переказування уривків з роману "Чорна рада"

12.05. Українська література Доброго дня! Тема: Виразне читання і переказування уривків з роману "Чорна рада" 1.Дайте відповідь на питання літературного диктанту. 1)У якому році і де відбулася "Чорна рада? " 2)Що засуджує автор у творі? 3)Назвіть історичних дійових осіб. 4)Хто з героїв вибрав хутірське життя? 5)Ким був Шрам, окрім попа? 6)Назвіть любовний трикутник у творі. 7)За що судили Тура? 8)Предмет-символ, що є ознакою гетьманської влади? 9)Ким був Вуяхевич у козацькому таборі? 10)Що було в руках Сомка, коли він прибув на раду? 11)Хто з героїв виявився підступним? 12)За допомогою якого предмета Тур мав можливість потрапити до ув'язненого Сомка? 2.Хто не був на уроці, виберіть уривок з роману, який вам найбільше сподобався, перекажіть ,записавши відео, і перешліть мені. Не забувайте надсилати!!!

10:09 12.05.2022

10.05. Тема :Порівняльна характеристика образів Якима Сомка. та Івана Брюховецького.

10.05. Українська література Доброго дня! Тема :Порівняльна характеристика образів Якима Сомка. та Івана Брюховецького. Оцінка роману Т.Шев- ченком 1.Уважно послухайте відео- урок. 2.Користуючись підручником(290-291),згадайте героїв твору. 3.У зошитах напишіть порівняльну характеристику Образів Якима Сомка та Івана Брюховецького. 4.На наступний раз підготуйте уривок твору для переказування і обговорення .http://"Персонажі роману "Чорна рада" П. Куліша - YouTube" https://m.youtube.com/watch?v=dzv_PgMHBHM

12:31 10.05.2022

5 травня.Українська література.

05.05. Українська література Доброго дня! Тема : Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов'язку 1.Уважно послухайте відео.http://"9 клас. Українська Література. Загальнолюдські риси ініціативності «Чорна рада» П. Куліша(Тиж.6:ПТ) - YouTube" https://m.youtube.com/watch?v=cNnJkCDq8aY 2.Хто не прочитав роман, прочитайте. 3.Коротко охарактеризуйте Петра Шрама та його батька, Череваня і запишіть у зошит. НАГАДУЮ:хто не надіслав виконані роботи і відео, де ви декламуєте вірші, надішліть !!!

21:46 05.05.2022

03.05. Тема: "Чорна рада" -перший україномовний історичний роман-хроніка.

03.05.Українська література Доброго дня ! Тема: "Чорна рада" -перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет. Символи роману 1.Прослухайте відео.https://m.youtube.com/watch?v=DPkhub6LuHQ 2.Опрацюйте теоретичний матеріал на сторінці 288-290 3.Випишіть у зошити визначення з теоретичного матеріалу на сторінці 253-257,види романів. 4.Прочитайте роман.

12:46 03.05.2022

28.04. П. Куліш - відомий український письменник, перший професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису.

28.04. Українська література Доброго дня Тема :П. Куліш - відомий український письменник, перший професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису. Вплив на П. Куліша ідей європейського просвітництва:"Українець у Європі, європеєць в Україні"Романтична основа світогляду. Ентузіазм і жертовність П. Куліша у громадській та культурній роботі 1.Уважно послухайте відео.https://m.youtube.com/watch?v=6QFGWxaXGd4 2.Ознайомтесь з творчістю письменника за підручником на сторінці 250 - 253. 3.На основі почутого і прочитаного складіть хронологічну таблицю П. Куліша. Успішної вам роботи.

12:15 28.04.2022

26.04. Контрольна робота за творчістю Т. Шевченка

26.04. Українська література Доброго дня Тема : Контрольна робота за творчістю Т. Шевченка (тестові завдання)https://vseosvita.ua/library/tema-kontrolna-robota-tvorcist-t-sevcenka-testuvanna-dla-9-klasu-125572.html Відкриваєте контрольну роботу і вибираєте правильну відповідь. У зошит записуєте тільки номер тесту і букву, що називає правильну відповідь(наприклад, 1. А) . Питань 24. За кожну правильну відповідь 0,5 б. Пригадуйте і пишіть. Успіхів вам! Не забудьте надіслати роботи!!!

20:11 26.04.2022

19.04.Тема : Біблія в житті Т. Шевченка.

19.04.Українська література Доброго дня Тема : Біблія в житті Т. Шевченка. Світле пророцтво поета("Ісаїя. Глава 35"). Художня інтерпретація творів із Книги псалмів, риси її національної своєрідності у Т. Шевченка. Біблійні реалії в текстах творів 1.Уважно послухайте відеоурок.https://m.youtube.com/watch?v=g3FfwAqKoMY 2.Опрацюйте теоретичний матеріал підручника на стор. 243 - 247. 3.Головне запишіть у зошит. 4.Навчіться виразно читати поезію "Ісаїя.Глава 35". Успішного вам дня.

09:47 19.04.2022

14.04. Тема :Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі

14.04. Українська література Доброго дня Тема :Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі ("Росли укупочці, зросли... "). 1.Прослухайте відеоурок.https://m.youtube.com/watch?v=2VjHp9_5qa4 2.Прослухайте виразне читання поезії митцем. 3.У підручнику ви прочитаєте на сторінці 240-241. 4.Визначте і запишіть у зошит тему, ідею, основну думку, жанр, художні засоби. Бажаю вам гармонії в стосунках з рідними!

20:58 14.04.2022

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень