A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Авторський Олександра Антоновича Захаренка ліцей

Набутівської сільської ради
Черкаської області

30 березня.Контрольна робота з теми " Рослини ".

Дата: 30.03.2022 20:58
Кількість переглядів: 45

  • Добрий день !30 березня . Біологія .Тема : Контрольна робота з теми " Рослини ".
  • В робочий зошит записати число , тему . Напротязі 45хв виконати контрольну роботу і вислати.
  • Роботи присилайте вчасно ! Бажаю успіхів , здоров'я та мирного неба!

 

 

І варіант. І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді. І. Маточка квітки складається з: А)квітконіжки та квітколожа; Б)тичинкової нитки та пиляка; В)приймочки,стовпчика,зав’язі; Г) чашечки та віночка. 2.У конвалії, смородини, черемхи, суцвіття: А) головка, Б)щиток, В) зонтик, Г)китиця. 3.У комахозапильних рослин квітки переважно: А) поодинокі та яскраві, Б) дрібні та зібрані в суцвіття, В) великі з привабливим запахом , Г) мають яскраву оцвітину. 4. Зернівка кукурудзи, жолудь дуба--це: А) багатонасінні сухі плоди; Б) сухі нерозкривні плоди, В) сухі розкривні плоди, Г) однонасінні соковиті плоди. 5.Плоди та насіння можуть поширюватись: А)тільки вітром та людиною, Б)транспортом та водою, В)вітром, водою, тваринами, людиною, Г)самопоширенням та тваринами. 6.Міжнародна видова назва подається: А)українською мовою; Б)російською , мовою В)латинською мовою , Г) англійською мовою. ІІ.Завдання на встановлення відповідності. 7. Установіть відповідність між типом плоду та рослиною, для якої він характерний . А)супліддя 1. квасоля Б) кістянка 2. капуста В)біб 3.слива Г)стручок 4.ананас. 8. Установіть відповідність між назвою рослини та властивим їй способом поширення плодів та насіння. А)вітром 1.горобина. Б) водою 2. розрив-трава В)птахами 3.кульбаба Г)саморозкидання 4.латаття біле. ІІІ. Завдання на встановлення послідовності процесу.

9. Установіть послідовність етапів розвитку рослинного організму. А) насіння , Б) проросток, В) цвітіння, Г) доросла рослина. 10. Розмістіть наведені таксономічні категорії у низхідному порядку. А) клас, Б) родина, В) вид, Г) відділ, Д) царство. ІV. Завдання відкритого типу. 11. Яке біологічне значення плодів в житті рослин. ІІ варіант. І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді. І. Гамети- це А) особливі органи; Б) особливі тканини; В) статеві клітини; Г) речовини, необхідні для життя. 2. Головні частини квітки: А) маточка і пелюстки; Б) тичинки і маточки; В) пелюстки і квітконіжка; Г) чашолистки і пелюстки. 3. Суцвіття бувають: А) прості і складні; Б) однодомні і дводомні; В) самозапильні і перехреснозапильні; Г) поодинокі та зібрані групами. 4.У вітрозапильних рослин квітки: А) поодинокі та яскраві, Б) дрібні та зібрані в суцвіття, В) великі з привабливим запахом , Г) мають яскраву оцвітину. 5. Плід утворюється: А) у насінних рослин, Б) у всіх рослин, В) тільки у квіткових рослин, Г) у комахозапильних рослин. 6. За будовою насіння рослин поділяють на: А) двосім’ядольні та багатосім’ядольні, Б) односім’ядольні та багатосім’ядольні, В) однодольні та дводольні, Г) двосім’ядольні та односім’ядольні. ІІ.Завдання на встановлення відповідності. 7. Установіть відповідність між назвою рослини та властивим їй типом листків. А) прості черешкові листки 1. конюшина Б) сидячі листки 2. клен В) пальчастоскладні 3. пшениця Г) трійчастоскладні 4. каштан. 8. Установіть відповідність між назвою органа та виконуваною ним функцією. А) корінь 1. Здійснює процес фотосинтезу. Б) листок 2. Є опорою, виконує провідну функцію. В) стебло 3. Закріплює рослину в ґрунті. Г) насінина 4. Захищає зародок. ІІІ. Завдання на встановлення послідовності процесу. 9. Установіть послідовність процесу утворення плодів. А) запилення , Б) цвітіння, В) запліднення, Г) утворення насіння та плодів. 10. Розмістіть наведені таксономічні категорії у висхідному порядку. А) клас, Б) родина, В) вид, Г) відділ. ІV. Завдання відкритого типу. 11. Охарактеризуйте будову квітки. Поясніть значення квітки в життєдіяльності рослин.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень