A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Авторський Олександра Антоновича Захаренка ліцей

Набутівської сільської ради
Черкаської області

22 березня. Контрольна робота по темі :Екологія

Дата: 22.03.2022 20:44
Кількість переглядів: 618

Добрий день ! 22 березня .Біологія . Тема :Контрольна робота по темі :Екологія . В робочий зошит записати число , тему виконати контрольну роботу (на протязі 45 хв ), . Роботи присилайте у вайбер, .Бажаю всім успіхів , здоров'я і мирного неба !Хто не може вислати пишіть в зошит.

 

11 клас біологія і екологія, рінень стандарту ( Л.І.Остапченко) Тематичне оцінювання з розділу «Екологія»

І рівень (за кожну правильну відповідь 0,5 б)

1. Термін «екологія» запропонував відомий біолог: а) Геккельв) Шелфорд б) Лібіх г) Блекман 2. Угрупування мешканців водойм вивчає: а) грунтова біологія б) гідробіологія в) фітоценологія г) геоекологія 3.Метод, який ґрунтується на постійних комплексних спостереженнях за перебігом певних процесів в окремих популяціях, екосистемах, біосфері: а) метод екологічної індукції б) моделювання в) метод екологічного моніторингу г) математично-статистичний метод 4.Різні форми взаємодії між особинами в популяціях і між популяціями в угрупуваннях: а) екологічні фактори б) біотичні фактори в) абіотичні фактори г) антропогенні фактори 5.Визначається як видовим різноманіттям, так і співвідношенням чисельності та густоти популяції окремих видів: а) просторова структура біогеоценозу б) екологічна структура біогеоценозу в) видова структура біогеоценозу г) видова та просторова структура біогеоценозу 6.Біотичну частину біогеоценозу складають різні екологічні групи організмів, популяції, які пов’язані між собою зв’язками: а) продуценти, консументи б) консументи, редуценти в) продуценти г) продуценти, консументи, редуценти

ІІ рівень (за кожну правильну відповідь у реченні 1 б)

7.Вставте пропущені слова у реченні. ________- сукупність особин виду, які тривалий час мешкають у певній частині ареалу, частково чи повністю ізольовані від інших подібних сукупностей особин цього ж виду, і характеризуються певним генофондом. Кожна популяція має певну________ тобто складається з певного числа особин. Різниця між народжуваністю і смертністю становить_______________________

ІІІ рівень (за кожну правильну відповідність по 1 б)

8. Установіть відповідність між компонентам ланцюга живлення (1-4) та їхньою загальною масою, якщо загальна маса консументівпершого порядку становить 300 кг (а-д). 1. дрібні ракоподібні а) 3 кг 2. карась б) 30кг 3. планктон в) 300кг 4. щука г) 3000 кг д) 30 000 кг 9.Увідповідніть трофічні рівні (1-4)з організмами екосистеми (а-д). 1. продуценти а) вівця 2. консументи І порядку б) вовк 3. консументи ІІ порядку в) малярійний плазмодій 4. редуценти г) бобові рослини д) дощовий черв’як 10. Увідповідніть типи зв’язків(1-4) між популяціями різних видів в екосистемах (а-д). 1. трофічні а) пов’язані з наданням середовища чи притулку 2. топічні б) зв’язки живлення 3. фабричні в) пов’язані з перенесенням особинами одних видів особин іншого виду 4. форичні г) просторові зв’язки д) існування на спільній території популяцій різних видів не спричинює для кожної із них ніяких наслідків ІV рівень ( розгорнута відповідь 3 б) 11.Обгрунтуйте, у чому полягає значення вчення В.І.Вернадського про ноосферу для подальшого існування людства.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень