A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Авторський Олександра Антоновича Захаренка ліцей

Набутівської сільської ради
Черкаської області

13 квітня.Тема :Огляд основних еукаріотичних таксонів.

Дата: 13.04.2022 16:02
Кількість переглядів: 57

Доброго дня!13 квітня . Біологія . Тема :Огляд основних еукаріотичних таксонів.https://www.youtube.com/watch?v=MSZtonsqY0U&ab_channel=BioChem-channel Прочитати параграф 46. В робочий зошит записати число , тему ,виписати особливості основних царств (таб .с.178 -179 ) ,висновки. .Письмово дати відповіді на питання1-6 на с 179 .Виконати контрольну роботу із файла . Роботи присилайте вчасно ! Бажаю успіхів , здоров'я та мирного неба !

 

 

 

 

Біорізноманіття Початковий рівень (3 бали) Виберіть одну правильну відповідь 1. Назвіть біологічні системи, які перебувають на клітинному рівні організації: пріони; віріоїди; віруси; археї. 2. Зазначте органели, спільні для клітин прокаріотів та еукаріотів: ядро; рибосоми; ендоплазматична сітка; мітохондрії. 3. За наявності репродуктивного бар’єра відбувається: формування нових видів; збільшення частоти спарювань між особинами; зменшення кількості особин цього виду; зменшення кількості видів; нестатеве розмноження в популяціях. 4. Зазначте, чим ціанобактерії відрізняються від інших бактерій: наявністю ядра; наявністю мфтохондрій; здатністю до фотосинтезу; наявністю хлорофілу. 5. Назвіть організми, під час здійснення фотосинтезу яких не відбувається виділення кисню: пурпурні бактерії; червоні водорості; діатомові водорості; зелені водорості. 6. Визначте, чим справжні багатоклітинні тварини відрізняються від первинних багатоклітинних: у них наявні диференційовані клітини; у них наявна нервова система; їхні клітини мають ядра; у них відсутні м’язові клітини. Середній рівень (3 бали) Установіть послідовність етапів 7. Визначте послідовність розвитку груп організмів у еволюційній філогенії: А одноклітинні водорості; Б археї; В бактерії; Г одноклітинні твариноподібні; Д рослини; Е тварини; Є гриби. 1 2 3 4 5 6 7 Установіть відповідність 8. Порівняйте ознаки, притаманні представникам різних царств організмів: А Б В Г Д 1 2 3 4 1 гриби 2 бактерії 3 рослини 4 тварини А мають глікокалікс Б клітинна оболонка містить хітин В клітини мають лише один тип нуклеїнових кислот Г у цитоплазмі відкладається крохмаль Д клітинна оболонка містить муреїн Виберіть декілька правильних відповідей 9. За допомогою яких ознак можна охарактеризувати бактерії? мікроскопічні одноклітинні організми; у цитоплазмі наявні рибосоми та нуклеоїд; без’ядерні організми; вихідними предками бактерій є археї; о клітинна стінка містить полісахарид муреїн; серед бактерій є аеробні та анаеробні організми; наявні мембранні органели. 10. Дайте визначення термінам: Систематика – це ___________________________________________________ . Еукаріоти – це ______________________________________________________ . Пріони – це ________________________________________________________ . Достатній рівень (3 бали) Установіть відповідність А Б В Г Д Е Є 1 2 3 4 5 11. Установіть відповідність між науками та характеристикою груп організмів, які вони вивчають: 1 вірусологія 2 ботаніка 3 зоологія 4 мікологія 5 бактеріологія А особливий клас інфекційних агентів, які є низькомолекулярними білковими частинками без нуклеїнової кислоти Б неклітинні форми життя, які є внутрішньоклітинними абсолютними паразитами В група мікроскопічних, одноклітинних організмів, у яких немає ядра та мембранних органел Г багатоклітинні еукаріотичні організми, найзагальнішими особливостями яких є пластиди, фотоавтотрофне живлення та прикріплений спосіб життя Д неклітинні форми життя, які являють собою низькомолекулярну одноланцюгову кільцеву РНК, що не кодує білків Е багатоклітинні еукаріотичні організми, найзагальнішими особливостями яких є хемогетеротрофне живлення та активний рух Є багатоклітинні гетеротрофні еукаріотичні організми, найзагальнішими ознаками яких є осмотичне живлення та прикріплений спосіб життя Завдання з вибором трьох правильних відповідей із трьох груп запропонованих варіантів відповідей 12. Назвіть ознаки принципів побудови системи органічного світу. Виберіть по одному правильному варіанту відповідей із кожного стовпчика А Принцип філогенетичності Б Принцип номенклатурної упорядкованості В Принцип ієрархічності 1 систематичні категорії нижчого порядку об’єд-нуються в категорії ви-щого порядку 1 в системі органічного світу живі істоти класифікуються з ураху-ванням філогенетичної спорідненості організмів 1 назви таксонів мають подаватися за правила-ми, прописаними у спеціальних міжнарод-них кодексах біологічної номенклатури. 2 назви таксонів мають подаватися за правила-ми, прописаними у спеціальних міжнарод-них кодексах біологічної номенклатури. 2 систематичні категорії нижчого порядку об’єд-нуються в категорії ви-щого порядку 2 в системі органічного світу живі істоти класифікуються з ураху-ванням філогенетичної спорідненості організмів 3 в системі органічного світу живі істоти класифікуються з ураху-ванням філогенетичної спорідненості організмів 3 назви таксонів мають подаватися за правила-ми, прописаними у спеціальних міжнарод-них кодексах біологічної номенклатури. 3 систематичні категорії нижчого порядку об’єд-нуються в категорії ви-щого порядку А Б В Високий рівень (3 бали) Дайте відповідь на одне із запропонованих запитань 13. Чому клітини одноклітинних еукаріотів зазвичай мають складнішу будову, ніж клітини багатоклітинних, що входять до складу певних тканин? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ . 14. Складіть порівняльну таблицю трьох основних царств еукаріотів. Ознака Рослини Тварини Гриби Геном Особливості будови клітин Тканини Органи Живлення Активний рух Основні групи _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ . 15. Доведіть значення бактерій та архей для еволюції життя на Землі. ________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень