A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Авторський Олександра Антоновича Захаренка ліцей

Набутівської сільської ради
Черкаської області

17.05.Контрольне тестування.

Дата: 17.05.2022 09:59
Кількість переглядів: 95

Доброго дня. Практикум з української мови. Тема уроку: Контрольне тестування. Завдання уроку: 1.Записати в зошит тему уроку . 3. Виконати тести в зошиті . 4. Скинути фото виконаних тестів.

Запитання 1 1.Помилку в написанні прислівника допущено в рядку варіанти відповідей: 1.зроду-віку, з давніх-давен, спрадавна 2.видимо-невидимо, анічичирк, аби-де 3.як-не-як, в основному, по-чиновницьки 4.по-четверте, всього-на-всього, щосереди Запитання 2 2.Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка варіанти відповідей: 1.зіставити, просьба, зябра 2.усмішці, смієшся, посмішка 3.несеться, тюльпан, тьмяно 4.перифраз, фонетика, любов Запитання 3 3.Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка варіанти відповідей 1.свис..нути, ненавис..ний, пес..ливий 2.тиж..невий, тріс..нути, захис..ник 3.навмис..но, провіс..ник, хвас..нути 4.радіс..ний, аген..ство, ціліс..ний Запитання 4 4. Граматично правильне речення можна утворити, якщо до фрагмента «Оглядаючи експозицію музею, …» додати варіанти відповідей: 1.екскурсоводом було наведено невідомі факти про неї. 2.усі експонати вразили нас своїм різноманіттям. 3.уважно слухайте гіда, робіть короткі записи. 4.наші знання з історії були дуже доречними. Запитання 5 5. Вставним словосполученням ускладнено речення (розділові знаки пропущено) варіанти відповідей: 1.За теорією Ч. Дарвіна було знято кілька цікавих науково-популярних фільмів. 2.За теорією Ч. Дарвіна тривалий час уважно слідкували науковці в Кембриджі. 3.За теорією Ч. Дарвіна головною рушійною силою еволюції є природний добір. 4.За теорією Ч. Дарвіна з’явилися й інші пояснення чинників еволюції видів. Запитання 6 6. Помилково утворено форму ступеня порівняння прикметника в реченні варіанти відповідей: 1.Люди прагнуть пізнати далекі світи, але той, що до нас ближчий від усіх, вивчили зовсім мало. 2.Нині вивчено лише п’ять відсотків дна Світового океану, тому якнайцікавіші відкриття в дослідників ще попереду. 3.Після відкриття 1875 року Маріанської западини, найбільш глибокого місця на планеті, там побувало лише три людини. 4.На батискафі «Трієст» 1960 року Жак Пікар і Дон Волш сягнули найрекорднішої глибини – 10 916 метрів. Запитання 7 7. Прикметники із суфіксом -зьк- можна утворити від усіх іменників у рядку варіанти відповідей: 1.Париж, Збараж, грек 2.киргиз, Норвегія, Кавказ 3.Сиракузи, боягуз, Тибет 4.Запоріжжя, латиш, Світязь Запитання 8 8. Пунктуаційну помилку допущено в рядку варіанти відповідей: 1.Щасливий і веселий він глянув на високе небо. 2.Важка від насіння, низько нахилялася жалка кропива. 3.Дорога повела в порослі густими лісами гори. 4.Налякані незнайомими звуками, коні пряли вухами. Запитання 9 9. Правильно утворено всі форми дієприкметників у рядку варіанти відповідей: 1.лежачий, посивілий, побачений, оформлений 2.накреслений, зшитий, нафарбований, помолодівший 3.зацікавлений, роблячий, уславлений, змарнілий 4.розвалений, потемнівший, палаючий, знайдений Запитання 10 10. Окремо треба писати всі прислівники в рядку варіанти відповідей: 1.неждано/негадано, раз/у/раз, рано/вранці 2.сам/на/сам, без/кінця/краю, на/прикінці 3.до/побачення, кінець/кінцем, на/щастя 4.хтозна/звідки, усього/на/всього, до/пізна Запитання 11 11. Правильно розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні варіанти відповідей: 1.«Може, у цій лісовій хатинці ховається зараз Мавка» – подумалось мені. 2.Мені сказав розумний садівник: «Коли пересаджуєш дерево, роби це з любов’ю». 3.«Краса і мудрість – писав Еріх – не розкіш, не привілей, а радість, дарована всьому світу». 4.Мирослав Дочинець радить – «Не виставляй напоказ усе, що маєш, – завтра вже нікого не здивуєш». Запитання 12 12. Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку варіанти відповідей: 1.коротший, щонайкращий 2.ближчий, більш гарячіший 3.добріший, найменш удалий 4.вужчий, найменш потрібний Створюйте онлайн-тести для контролю знань і залучення учнів


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень